dimecres, 2 de juny del 2010

Ja portem un any.....

Doncs si, el temps passa ràpid, encara recordem la il-lusió i els nervis dels primers dies per veure que tal funcionaria el centre i .............ha passat un any.
Com professionals només podem aplaudir el treball que fan tots ells dia a dia, tant si es troben bé o malament sempre intenten arribar fins aquí..Hem passat molts moments divertits i entretinguts, moltes sortides, hem aprés moltes coses els uns dels altres.
Ens agradaria felicitar-vos a tots de tot cor per la vostra constància i dedicació i sobretot animar-vos a que continueu així, superant els mals moments pq de ben segur després sempre arriben altres més bons.
FELICITATS , 
Antonio, Elias, Francisco, Manuel, Juan, Josep mª, Manuela, Pilar, Elisa, David, Ismael, Alex, Carlos, Tomas, Lluis, Robert, Consol,Damián,Angel, Miguel Angel..........

1 comentari:

  1. Gracies,Césr i Ioli per ser com sou.Sempre ens ajudeu,i jo,tot i que no puc anar cada dia per que ,per sort,tambè tinc altres coses que fer,tot i que al club s'està molt a gust,em tracteu molt bè.No em penedeixo d'haver aturat el me impuls de donar-me de baixa ja fa uns quants mesos,pero es que la pèrdua del Toni,el meu amic de Castelldefels,no sabia com superar-la,ni ho se encra.Li he escrit una carta molt maca i no m'ha constestat,suposo que ha optat per estar sol.Si vol posar-se en contacte amb mi ja sap que sempre estaré a la seva disposició,però no està bè això de no agafar mai el telèfon ni contesrat cartes ni res...
    En fi,coses de la malatia i del trauma tan gros que va patir el setembre passat...

    ResponElimina