divendres, 18 de novembre del 2016

PLUJA D'AHIR I AVUI



Som un grup del taller de teatre que lliurement hem fet un escrit/poema, ens han donat llibertat per fer allò creatiu i jo me inspirat en la pluja…


LA PLUJA D’AHIR I D’AVUI

Comença a ploure
Goteig, esquitxades,toquen els cabells.
Aixeco la cara
Absorbeixo les gotes agraïda
em refresquen i em purifiquen..
M’embruixen i m’empenten
cap a un banc al costat d’un parc.
M’acosto,
 el banc està envellit
sense vernís,
però tot i amb això m’atreu.
En el respatller
deixo caure el colze
i quasi al instant
també la ma a la cara.
Veig gent,
totes amb paraigües
de colors diferents,
parelles compartint-los.
El meu enteniment
es gronxa entre el present i el passat.
TRES ANYS I ENACARA NO M’HE MORT EN LLEGIR LA TRAICIO DEL MEU AMOR
Dono gracies per cada batec del meu cor
Començo a treure’m l’aigua de les parpelles
I em dic JA N’HI HA PROU!
Seguiré endavant,
Fins que em quedi sense alè
Absorbeixo les gotes agraïda
em refresquen i em purifiquen.

Maria Teresa Paniagua


Agraïment especial a la Maria.
Per les dones lliutadores.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada