dissabte, 10 d’abril del 2010

el centre....

fa dies que no escribim ...a mi se m´ha acudit fer una entrada per donar-lis un deu a la yoli i al cesar pr lo be que porteen el club social i donar-lis un deu a la seva paciencia en lo referent a tractar gent diferent i de difereents tipologies com son les nostres que son molt dures de tractar pk segons ens aixqum esteem d´una manera o altre jo dic que estic segons el dia ...
el centre ens ajuda molt ...jo ara feia dies no pogut ana pero la setmana que ve espero que si pugui anar al menos m´ajuda a parlar amb altre gent que no siguin els de casa .....
en fi congratulations cesar i yoliiiiiiiiiiii

petons
consol

2 comentaris:

  1. Sembla que només escribim tu i jo,Consol.E blog està una mica abandonat,el Cesar es genial,però deu estat tana cupat que s'ha oblidat del tot,en fi,es igual,jo em trovo mitjanament bè i això es el que compata,jo i els altres comapnys.

    ResponElimina
  2. Molt be nois, es veritat que sou l'unics que escribiu, ho esteu fent molt be!!!!!!
    Poc a poc s'anira animant mes gent

    ResponElimina