dimarts, 27 d’abril del 2010

Visita del Club Social del Turó

Vam quedar amb els del Club Social del Turó a les 11 del mati i vam prendre un cafe amb ells mentre xerravem animadament. Despres vam anar passejant fins la torre Blava al passeig maritim. Una noia molt simpatica ens va ensenyar-la per dins. La torre estava pintada per Josep Guinovart, tenia noms de molt pintors escrits al mur (Miró, Picasso...), a la planta de dalt era plena de cordes amb nosos mariners que amb un mirall de sot i un de dalt feian la impresio de una gran caiguda, era molt impresionant. Tambe vam anar a la terrassa on hi havia unes vistes molt agradebles del mar, la platja i el passeig maritim.

La visita va agradar a tothom, despres vam tornar al Club Social i tots junts vam fer un aperitiu que estava molt bo i que dessitjem tornar a realitzar sovint.

Ismael, David, Carlos i César

1. Va estar molt bè la visita de la gent del Turó,ells van vindre en furgoneta,noslatrs vam anar a Vilafranca amb el tren,que sempre es una aventura.Parlant d'aventura,a veure si tohom s'anima i anem els màxims membres posibles a Port Aventura,es un parc brutal,no cal pujar a les atracions si un no vol,pots veure els espectacles,i, ames,en aquesta época ancara no hi haurà les enormes cues de juliol i agost.
    En fi,vinga, que només son 22€ i ens ho passarem en gran.