divendres, 26 de març del 2010

avui.....

avui hem fet un cafeto amb la yolanda ...hem estat cuatre en total ...pero es troba a faltar tothom...
d´altra ...fare clase de boixets i avui he estat parlant amb la yolanda del tema ...m´han de dir quans seran en total ...tinc por de no fer-ho be fa molt que no tinc una responsabilitat i malgrat que trobo manira ok ...tinc por ...espero tinguin paciencia amb mi ...tinc la meva profe de boixets al darrera respaldant-me aixi espero sortir-me i la meva amiga tb m´ajudara sola del tot no estic ...
en fi falta que la yolanda i el cesar diguin la seva i comencem
ja he mirat tot el material necesari
en fi ....
petonssss
consol

2 comentaris:

  1. No et preocupis,segur que ho farás bè.No has posat qui ets,però endevino que es tracta de tu, Ismael.Ets l'Isma?

    ResponElimina
  2. no ...soc la consol que donara clases de boixets a veure si tanimes ...recorda que el div erem pocs al cofi
    petons i bona setmanaaaa
    consol

    ResponElimina