dijous, 18 de març del 2010

Visita al museu romantic de Sitges

Vam anar a Sitges a veure el museu romantic. Jo em vaig quedar dormit i vaig arrivar una mica tard, mens mal que em van esperar. Vam agafar el tren en la estacio de Vilanova per anar cap a Sitges. Quan vam arrivar vam donar un passeig per Sitges, al passeig maritim. Despres vam anar al museu romantic, on vam veure un carruatge antic, una colecció de ninotes romantiques, el que mes em va agradar del museu van ser els mobles antics que hi havien.
Despres ens vam comprer entrepans al fornet i ens els vam mentjar al passeu maritim, despres vam anar veure l'esglesia i ens vam fer fotos, hi havian onades molt grans que casi ens mollen.
Per terminar l'escursió vam anar a una cafeteria molt maca que tenia terrons de sucre, ens va agradar molt la cafetira, pero la Yolanda no li va agradar el cafe, esta una mica tensa de que ja no fuma.
Per terminar vam anar a la estacio i agafar el tren cap a Sitges.

David Costarrosa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada